piątek, 22 marca 2013

Pasta z makreli i białego sera


Składniki:

4 porcje
  • 30dkg białego półtłustego sera
  • 0,5 dużej makreli
  • średnia cebula
  • 4 łyżki ketchupu
  • 2 łyżki śmietany lub jogurtu (tylko, jeśli ser jest suchy)
  • sól 
  • pieprz

Wykonanie:

W salaterce dokładnie rozgnieść widelcem biały ser i wymieszać z dwoma łyżkami śmietany lub jogurtu. Pół makreli oczyścić z ości i dodać do sera również rozgniatając ją widelcem. Dodać ketchup i wszystko dokładnie razem wymieszać. Na koniec pokroić cebulę w drobną kosteczkę i dodać do pasty. Posolić i popieprzyć.


10 komentarzy:

  1. Sam przepis? Bez ciekawego wstępu nie smakuje tak dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to zawsze mnie potrafisz wprawić w zakłopotanie. ;-)

      Usuń
  2. rybę uwielbiam więc pewnie taka pasta też by mi smakowała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bez ryb żyć nie potrafię i żałuję, że tak trudno dostać u nas świeże. A pastę jak najbardziej polecam.

      Usuń
  3. Domowe pasty są najlepsze! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc zapraszam do zapoznania się również z przepisem na jajeczną. :-)

      Usuń
  4. Pasta musi być pyszna, ale zgadzam się z A. - gdzie jest przepyszny literacko wstęp:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze przyznaję, że makrela mnie nie natchnęła do pisania, choć jest taka pyszna.:-)

      Usuń
  5. robię na święta, dziękuję Ci
    będę tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo, to dla mnie sama przyjemność.:-)Serdecznie witam na moim blogu.

      Usuń